Producenci

AKTYWNA SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ. JAK WDROŻYĆ SIĘ I...

AKTYWNA SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ. JAK WDROŻYĆ SIĘ I...
AKTYWNA SPRZEDAŻ UBEZPIECZEŃ. JAK WDROŻYĆ SIĘ I...

ADAM STANISZEWSKI, ONE PRESS / HELION, 2015, 9788328317819

Praca w charakterze agenta ubezpieczeniowego jest obecnie jedną z najłatwiejszych profesji do podjęcia. Jednak utrzymanie się w tej branży to trudne wyzwanie. Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa bieżących wymagają żelaznej dyscypliny i konsekwencji oraz kluczowych umiejętności z zakresu...

Cena: 21,24 zł
szt.

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2

AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2
AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2

ANNA PIWOWARSKA, ONE PRESS / HELION, 2018, 9788328344907

Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o...

Cena: 32,46 zł
szt.

BĄDŹ PRO! 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU

BĄDŹ PRO! 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU
BĄDŹ PRO! 7 KROKÓW DO MISTRZOSTWA W MARKETINGU

ERIC WORRE, ONE PRESS / HELION, 2014, 9788324685462

Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć...

Cena: 20,96 zł
szt.

CONTENT. ELEMENTARNA CZĄSTKA MARKETINGU

CONTENT. ELEMENTARNA CZĄSTKA MARKETINGU
CONTENT. ELEMENTARNA CZĄSTKA MARKETINGU

REBECCA LIEB, JAIMY SZYMANSKI, ZNAK, 2018, 9788324054527

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak...

Cena: 38,32 zł
szt.

CZUJESZ? ...CZYLI O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ..W.3

CZUJESZ? ...CZYLI O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ..W.3
CZUJESZ? ...CZYLI O KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ..W.3

KATARZYNA PAWLIKOWSKA, MAREK POLESZAK, CEDEWU, 2018, 9788381020688

Celem publikacji CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i...

Cena: 32,14 zł
szt.

DOTYK MIDASA, DONALD J. TRUMP, ROBERT T. KIYOSAKI

DOTYK MIDASA, DONALD J. TRUMP, ROBERT T. KIYOSAKI
DOTYK MIDASA, DONALD J. TRUMP, ROBERT T. KIYOSAKI

DONALD J. TRUMP, ROBERT T. KIYOSAKI, INSTYTUT PRAKTYCZNEJ EDUKACJI, 2014, 9788361008255

Wielu ludzi oczekuje stabilizacji w gospodarce po załamaniu się rynku w 2007 roku, największym krachu od czasów wielkiego kryzysu okresu międzywojennego. Stabilizacja zapewne nastąpi, ale to już nie będzie ta sama gospodarka. Stara gospodarka epoki industrialnej zamiera, a jej miejsce zajmuje nowa...

Cena: 33,42 zł
szt.

DRZEWO KAMPANII WYBORCZEJ, CZYLI JAK WYGRAĆ WYBORY

DRZEWO KAMPANII WYBORCZEJ, CZYLI JAK WYGRAĆ WYBORY
DRZEWO KAMPANII WYBORCZEJ, CZYLI JAK WYGRAĆ WYBORY

TRZECIAK SERGIUSZ, GWP, 2014, 9788374895644

Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze; radzić sobie podczas...

Cena: 28,86 zł
szt.

E-MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH... W.II

E-MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH... W.II
E-MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH... W.II

BARBARA CENDROWSKA, ANETA SOKÓŁ, POLA ŻYLIŃSKA, CEDEWU, 2018, 9788381020695

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...

Cena: 26,00 zł
szt.

E-MARKETING. STRATEGIA, PLANOWANIE, PRAKTYKA

E-MARKETING. STRATEGIA, PLANOWANIE, PRAKTYKA
E-MARKETING. STRATEGIA, PLANOWANIE, PRAKTYKA

GRZEGORZ MAZUREK, POLTEXT, 2018, 9788375619652

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a...

Cena: 41,87 zł
szt.

EMOCJE UJAWNIONE, PAUL EKMAN

EMOCJE UJAWNIONE, PAUL EKMAN
EMOCJE UJAWNIONE, PAUL EKMAN

PAUL EKMAN, SENSUS, 2011, 9788324634149

Zachwycająca, pewna i rozumna mapa świata emocji, doskonały przewodnik.Daniel Goleman,autor książki Inteligencja emocjonalnaNikt inny nie zbadał ekspresji mimicznych tak dogłębnie, jak Paul Ekman. W tej książce dokonuje on w jasny, obrazowy i najbardziej przystępny sposób prezentacji swoich...

Cena: 28,86 zł
szt.

FANATYCZNE POSZUKIWANIA KLIENTÓW

FANATYCZNE POSZUKIWANIA KLIENTÓW
FANATYCZNE POSZUKIWANIA KLIENTÓW

JEB BLOUNT, MIKE WEINBERG (FOREWORD), ONE PRESS / HELION, 2017, 9788328331235

Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale...

Cena: 35,44 zł
szt.

GROMADZENIE I ANALIZA DANYCH RYNKOWYCH W PRAKTYCE

GROMADZENIE I ANALIZA DANYCH RYNKOWYCH W PRAKTYCE
GROMADZENIE I ANALIZA DANYCH RYNKOWYCH W PRAKTYCE

MICHAŁ MAKOWSKI, CEDEWU, 2018, 9788381021654

Rzeczywistość gospodarcza każdego dnia przynosi liczne dane, które w zależności od ludzkiej wrażliwości przekształcane są w informację, ułatwiającą podejmowanie decyzji. Nadal jednak w niewielkim stopniu istnieje umiejętność profesjonalnej analizy sytuacji rynkowej, chociaż zainteresowanie w tym...

Cena: 39,77 zł
szt.

GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...

GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...
GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...

PAWEŁ TKACZYK, HELION, 2012, 9788324636242

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny...

Cena: 28,20 zł
szt.

HIPERSZWINDEL. JAK OSZUKUJĄ NAS HIPERMARKETY...

HIPERSZWINDEL. JAK OSZUKUJĄ NAS HIPERMARKETY...
HIPERSZWINDEL. JAK OSZUKUJĄ NAS HIPERMARKETY...

STACY MITCHELL, WEKTORY, 2016, 9788360562925

Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszcząc istniejący tam wcześniej handel. Zwolennicy...

Cena: 41,93 zł
szt.

INFOGRAFIKI. SZTUKA ATRAKCYJNEGO PREZENTOWANIA..

INFOGRAFIKI. SZTUKA ATRAKCYJNEGO PREZENTOWANIA..
INFOGRAFIKI. SZTUKA ATRAKCYJNEGO PREZENTOWANIA..

MAŁGORZATA ZIMNIAK-RUCIŃSKA, ONE PRESS / HELION, 2019, 9788328342828

Siła obrazu
Jedna, dobrze przygotowana grafika ma większą moc niż tysiąc słów. Ta moc wzrasta, gdy grafika zostaje wzbogacona dodatkowymi wyjaśnieniami, a pełnię osiąga, gdy odbiorcy prezentowany jest cały zbiór dobrze przygotowanych grafik, uzupełnionych trafnymi treściami. Tak powstają...

Cena: 28,86 zł
szt.

JAK DBAĆ O WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

JAK DBAĆ O WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
JAK DBAĆ O WIZERUNEK W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?

TOMASZ REICH, SŁOWA I MYŚLI, 2016, 9788363566524

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.
Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim...

Cena: 23,52 zł
szt.

JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?

JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?

PIOTR GOLCZYK, NOVAE RES, 2018, 9788381472173

"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których...

Cena: 18,46 zł
szt.

KAPITAŁ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

KAPITAŁ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
KAPITAŁ MARKI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

MAŁGORZATA KARPIŃSKA-KRAKOWIAK, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO, 2019, 9788381422819

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była...

Cena: 31,42 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl