Producenci

MARKETING W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WSIP

MARKETING W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WSIP
MARKETING W DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ WSIP

HALINA SZULCE, MAGDALENA FLOREK, KAROLINA JANISZE, WSIP, 2013, 9788302136085

Podręcznik do nauki zawodów sprzedawca i technik handlowiec realizujący treści z zakresu 1 części kwalifikacji A.22 (Organizowanie działań reklamowych i marketingowych). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności związanych z badaniem i analizą rynku, przestrzeganiem przepisów prawa dotyczących...

Cena: 34,54 zł
szt.

MARKETING W HOTELARSTWIE W.2013 WSIP, JAN CETNER

MARKETING W HOTELARSTWIE W.2013 WSIP, JAN CETNER
MARKETING W HOTELARSTWIE W.2013 WSIP, JAN CETNER

JAN CETNER, WSIP, 2013, 9788302136351

Marketing w hotelarstwiePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa. Szkoły ponadgimnazjalnePodręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich oraz...

Cena: 41,47 zł
szt.

ORGANIZACJA SPRZEDAŻY CZ.1 W.2009 EKONOMIK

ORGANIZACJA SPRZEDAŻY CZ.1 W.2009 EKONOMIK
ORGANIZACJA SPRZEDAŻY CZ.1 W.2009 EKONOMIK

ANDRZEJ KOMOSA, EKONOMIK, 2009, 9788374491280

Podręcznik obejmuje wszystkie hasła programu nauczania przedmiotu "Organizacja sprzedaży". Może być także wykorzystywany do przedmiotów "Sprzedaż towarów" oraz "Podstawy działalności handlowej".

Cena: 21,24 zł
szt.

ORGANIZACJA SPRZEDAŻY ĆW W.2009 EKONOMIK

ORGANIZACJA SPRZEDAŻY ĆW W.2009 EKONOMIK
ORGANIZACJA SPRZEDAŻY ĆW W.2009 EKONOMIK

ANDRZEJ KOMOSA, EKONOMIK, 2009, 9788374491075

Zbiór ćwiczeń dla uczniów zdobywających zawód sprzedawcy. Wspólny dla dwóch części podręcznika. Układ zbioru ćwiczeń jest zgodny z podstawą programową. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 czerwca 2009 r. w sprawie dopuszczania do użytku w szkole programów wychowania...

Cena: 14,52 zł
szt.

REKLAMA. 50% POJĘĆ GRATIS. LEKSYKON ADAM

REKLAMA. 50% POJĘĆ GRATIS. LEKSYKON ADAM
REKLAMA. 50% POJĘĆ GRATIS. LEKSYKON ADAM

JOLANTA LUX, ADAM, 2011, 9788372329431

Leksykon stanowi obszerny zbiór pojęć stosowanych w reklamie, wybrany i opracowany przez praktyka i nauczyciela, który stosował je w prowadzonej przez siebie działalności projektowej w zakresie wystawiennictwa, grafiki reklamowej i wzornictwa przemysłowego.Ta książka przeznaczona jest dla tych,...

Cena: 19,20 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl