Producenci

CZY MOŻNA ŻYĆ BEZ FACEBOOKA?, MALWINA POPIOŁEK

CZY MOŻNA ŻYĆ BEZ FACEBOOKA?, MALWINA POPIOŁEK
CZY MOŻNA ŻYĆ BEZ FACEBOOKA?, MALWINA POPIOŁEK

MALWINA POPIOŁEK, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO, 2018, 9788323344988

Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozwój i upowszechnienie dostępu do Internetu, a także pojawienie się...

Cena: 35,92 zł
szt.

EDUKACJA MEDIALNA 3.0, GRZEGORZ PTASZEK

EDUKACJA MEDIALNA 3.0, GRZEGORZ PTASZEK
EDUKACJA MEDIALNA 3.0, GRZEGORZ PTASZEK

GRZEGORZ PTASZEK, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO, 2019, 9788323345862

Ze względu na konwergencję mediów i głęboką mediatyzację edukacja medialna 3.0 włącza w obszar zainteresowania całą sferę technologiczną, która jest dla użytkownika niewidzialna (dane cyfrowe, algorytmy) i odnosi się do ukrytych, inteligentnych mechanizmów zarządzania jego aktywnością, zachowaniem,...

Cena: 35,92 zł
szt.

FAKTY I ARTEFAKTY. FORMY PARAARTYSTYCZNE W MEDIACH

FAKTY I ARTEFAKTY. FORMY PARAARTYSTYCZNE W MEDIACH
FAKTY I ARTEFAKTY. FORMY PARAARTYSTYCZNE W MEDIACH

ANDRZEJ KALISZEWSKI , EDYTA ŻYREK-HORODYSKA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO, 2018, 9788323344858

Wartością tej pracy jest [] to, że jej Autorzy wykazali się znajomością najbardziej współczesnych zjawisk [], nabrali do nich dystansu i potrafili wyciągnąć rzetelne, głębokie wnioski, które mogą być inspiracją dla czytelnika. Obok tej książki nie da się przejść obojętnie i długo nie zapomni się jej...

Cena: 35,92 zł
szt.

KATAKLIZMY W MEDIACH, MAGDALENA HODALSKA

KATAKLIZMY W MEDIACH, MAGDALENA HODALSKA
KATAKLIZMY W MEDIACH, MAGDALENA HODALSKA

MAGDALENA HODALSKA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2018, 9788376389158

W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku wszyscy umilkli i pozwolili usłyszeć dobywające się z rumowiska...

Cena: 21,85 zł
szt.

KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU

KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU
KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU

ADAM REGIEWICZ, SERAFIN, 2013, 9788363243111

Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do takich, które na pierwszy rzut oka wydają się dalekie od ducha...

Cena: 20,90 zł
szt.

KRYMINALISTYKA W MEDIACH, JOANNA STOJER-POLAŃSKA

KRYMINALISTYKA W MEDIACH, JOANNA STOJER-POLAŃSKA
KRYMINALISTYKA W MEDIACH, JOANNA STOJER-POLAŃSKA

JOANNA STOJER-POLAŃSKA, SILVA RERUM, 2016, 9788364447136

Ze Wstępu: Seriale, które pokazują pracę w laboratorium kryminalistycznym oraz służbę w Policji, cieszą się nieustannie wysoką oglądalnością. Tym samym wielu widzów, jeśli pasjonuje ich proces badania śladów, odnajduje się w roli techników kryminalistyki lub też w roli detektywów rozwiązujących...

Cena: 33,55 zł
szt.

LITERATURA I REKLAMA W NIEMCZECH, TOMASZ MAŁYSZEK

LITERATURA I REKLAMA W NIEMCZECH, TOMASZ MAŁYSZEK
LITERATURA I REKLAMA W NIEMCZECH, TOMASZ MAŁYSZEK

TOMASZ MAŁYSZEK, UNIVERSITAS, 2018, 9788324234479

O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany...

Cena: 22,37 zł
szt.

MEDIA PUBLICZNE W POLSCE, KRZYSZTOF TENEROWICZ

MEDIA PUBLICZNE W POLSCE, KRZYSZTOF TENEROWICZ
MEDIA PUBLICZNE W POLSCE, KRZYSZTOF TENEROWICZ

KRZYSZTOF TENEROWICZ, DIFIN, 2018, 9788380857230

Publikacja prezentuje normy prawne i organizacyjne oraz realia finansowe, w jakich funkcjonowały polskie media publiczne po 1989 roku. Szczegółowo opisuje przyczyny problemów, w jakich się aktualnie znalazły oraz wskazuje konkretne rozwiązania, jakie zdaniem autora powinny zostać zastosowane w celu...

Cena: 55,96 zł
szt.

MULTIMODALNOŚĆ KOMUNIKACJI

MULTIMODALNOŚĆ KOMUNIKACJI
MULTIMODALNOŚĆ KOMUNIKACJI

JUSTYNA WINIARSKA, ANETA ZAŁAZIŃSKA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2018, 9788376388984

Przekonanie o wielotrybowości komunikacji oznacza przyjęcie postawy metodologicznej otwartej na fakt, że dokonywany nieustannie przez człowieka proces nadawania znaczeń wykorzystuje różne systemy tryby semiotyczne. Komunikacja nie ogranicza się bowiem do wymiany komunikatów językowych, a zdolności...

Cena: 21,85 zł
szt.

NEGOCJACJE I MEDIACJE W SFERZE PUBLICZNEJ W.2

NEGOCJACJE I MEDIACJE W SFERZE PUBLICZNEJ W.2
NEGOCJACJE I MEDIACJE W SFERZE PUBLICZNEJ W.2

TABERNACKA MAGDALENA, WOLTERS KLUWER, 2018, 9788381244442

Publikacja jest kompleksowym opracowaniem dotyczącym prawnych, społecznych, psychologicznych, kulturowych uwarunkowań prowadzenia negocjacji i mediacji w ramach działań podejmowanych przez organy władz publicznych, podczas toczących się postępowań cywilnych i karnych oraz już po wydaniu...

Cena: 61,88 zł
szt.

OKIEM FILMOWCA. NAUKA I ŁAMANIE ZASAD...

OKIEM FILMOWCA. NAUKA I ŁAMANIE ZASAD...
OKIEM FILMOWCA. NAUKA I ŁAMANIE ZASAD...

GUSTAVO MERCADO, WYDAWNICTWO WOJCIECH MARZEC, 2011, 9788393121113

Dialogi ulatują, odchodzą w zapomnienie zawiłości fabuły. Pozostają obrazy. Czy ktoś, kto obejrzał Misery jest w stanie zapomnieć porcelanowego pingwinka? Czy widzowie Matrixa nie przypomną sobie momentalnie sceny z wyginającą się łyżką? O tym właśnie jest ta książka. O obrazach. Gustavo Mercado...

Cena: 51,54 zł
szt.

ORGANIZACJA PRODUKCJI FILMU FABULARNEGO W POLSCE

ORGANIZACJA PRODUKCJI FILMU FABULARNEGO W POLSCE
ORGANIZACJA PRODUKCJI FILMU FABULARNEGO W POLSCE

MICHAŁ J. ZABŁOCKI, WYDAWNICTWO WOJCIECH MARZEC, 2013, 9788393265749

Pierwsza od 30 lat na polskim rynku wydawniczym książka będąca kompendium wiedzy o organizacji produkcji filmu fabularnego w Polsce. Podręcznik, vademecum, ale i przystępnie pisany poradnik adresowany zarówno do początkujących producentów i kierowników produkcji, jak i studentów szkół filmowych oraz...

Cena: 44,08 zł
szt.

PRZESTRZENIE MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA

PRZESTRZENIE MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA
PRZESTRZENIE MEDIÓW I DZIENNIKARSTWA

JERZY JASTRZĘBSKI, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO, 2019, 9788323345169

Książka Jerzego Jastrzębskiego jest zbiorem artykułów i esejów, które łączy przedmiot refleksji media, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. Wspólną cechą wszystkich tekstów składających się na publikację jest wartka narracja, piękny język oraz liczne odniesienia do bogatej interdyscyplinarnej...

Cena: 35,92 zł
szt.

PSYCHOLOGIA MEDIÓW I KOMUNIKOWANIA. WPROWADZENIE

PSYCHOLOGIA MEDIÓW I KOMUNIKOWANIA. WPROWADZENIE
PSYCHOLOGIA MEDIÓW I KOMUNIKOWANIA. WPROWADZENIE

AGNIESZKA OGONOWSKA, IMPULS, 2018, 9788380954212

Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również...

Cena: 38,84 zł
szt.

R@DIO PUBLICZNE W EUROPIE, STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI

R@DIO PUBLICZNE W EUROPIE, STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI
R@DIO PUBLICZNE W EUROPIE, STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI

STANISŁAW JĘDRZEJEWSKI, POLTEXT, 2015, 9788375615173

Książka zawiera najważniejsze informacje dotyczące radia publicznego w Europie, które pozwalają zarówno na opis, jak i analizę kondycji tego medium na naszym kontynencie. Użycie określenia radio publiczne od razu informuje o tym, że chodzi tu o demokratyczną część Europy, a nie cały kontynent,...

Cena: 34,87 zł
szt.

RECEPCJA MEDIÓW T.5 RECEPCJA MEDIÓW PRZEZ...

RECEPCJA MEDIÓW T.5 RECEPCJA MEDIÓW PRZEZ...
RECEPCJA MEDIÓW T.5 RECEPCJA MEDIÓW PRZEZ...

PRACA ZBIOROWA, UMCS, 2019, 9788322791622

Piąty tom z serii Recepcja mediów jest poświęcony wpływowi przekazów prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych na młodzież oraz osoby dorosłe. Ne tę grupową monografię składają się: czternaście autorskich tekstów, wydruki i i płyta z plikami z internetowej publikacji Fundacji Nowoczesna...

Cena: 28,22 zł
szt.

RECEPCJA MEDIÓW T.6 BADANIA NAD ODBIOREM...

RECEPCJA MEDIÓW T.6 BADANIA NAD ODBIOREM...
RECEPCJA MEDIÓW T.6 BADANIA NAD ODBIOREM...

ANNA GRANAT, UMCS, 2019, 9788322791929

Przedstawiona do recenzji wydawniczej monografia [] zatytułowana Badania nad odbiorem przekazów masowych w praktyce edukacji medialnej, wchodzi w skład serii Recepcja mediów. Jest to już 6. publikacja w cyklu dotyczącym badań nad odbiorem przekazów medialnych. Stanowi więc kontynuację badań, których...

Cena: 31,75 zł
szt.

RYNEK FILMOWY W POLSCE, ANNA WRÓBLEWSKA

RYNEK FILMOWY W POLSCE, ANNA WRÓBLEWSKA
RYNEK FILMOWY W POLSCE, ANNA WRÓBLEWSKA

ANNA WRÓBLEWSKA, WYDAWNICTWO WOJCIECH MARZEC, 2014, 9788394023607

Jakie są główne tendencje w produkcji, dystrybucji filmowej i promocji polskiego filmu po 2005 roku? Czy sytuacja rodzimej kinematografii jest dobra i stabilna, a wsparcie finansowe płynące w dużej mierze ze środków publicznych - wystarczające? Co zrobić, by jeszcze bardziej zainteresować rodzimym...

Cena: 29,14 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl